sobota, 5 stycznia 2013

Konkurs na Blog Roku 2012

Zgłosiłem mojego bloga do konkursu Blog Roku 2012. To już ósma edycji tego konkursu organizowanego przez portal Onet.pl (pierwszy laureat otrzymał miano bloga roku 2005). Mogą w nim wziąć udział wszystkie blogi z polskojęzycznej blogosfery. Jest 10 kategorii. Mojego bloga o Chorzowie zgłosiłem do kategorii "Polityka i Społeczeństwo". Odpowiednią zakładkę do strony konkursu i kandydatury mojego bloga umieściłem po prawej stronie. Głosowanie sms rozpocznie się 24 stycznia i potrwa do końca miesiąca. Przed rozpoczęciem głosowania przypomnę na blogu o konkursieJ. Za każdy sms serdecznie dziękuje. Zapraszam do odwiedzania mojego bloga, aktywnego czytania i komentowaniaJ.

5 komentarzy:

  1. powodzenia! Czasem wchodzę poczytać, jak nie zapomnę, to oddam głos.

    OdpowiedzUsuń
  2. To najciekawszy blog o Chorzowie. Zresztą mało ich w sieci. Szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Blog fajny, ale mało zdjęć naszego miasta. Zachęcam autora do ich większej ilości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy blog, zagłosuję za

    OdpowiedzUsuń