poniedziałek, 1 lipca 2013

Remont estakady: więcej na „tak”

Dziś rano nastąpiło oficjalne otwarcie wyremontowanej estakady. Swobodny ruch samochodowy stał się możliwy w obu kierunkach. W godzinach popołudniowych ma zostać otwarte także przejście dla pieszych.

Remont estakady trwał od 23 stycznia ubiegłego roku i kosztował łącznie 38 mln., przy udziale środków pochodzących z budżetu naszego miasta w kwocie 12 mln.

Wraz z uruchomieniem mojej strony internetowej, osobom ją odwiedzającym zaproponowałem sondę. Zadałem w niej pytanie: Czy radni słusznie dofinansowali remont estakady? Do odpowiedzi pozostawiłem dwie możliwości: „tak” i „nie”. Jakie są wyniki tej sondy?

Łącznie oddano 570 głosów. Na „tak” oddano 368 głosów, na „nie” 202. Prawie 2/3 głosujących poparło remont estakady.

1 komentarz:

  1. To może lepiej było zrobić sondę z zapytaniem WYBURZYĆ czy REMONTOWAĆ? mam wrażenie, że większość mieszkańców odpowiedziała by WYBURZYĆ. Chorzów to jedne z niewielu , jeśli nie jedyne miasto , w którym nie ma RYNKU dla mieszkańców, jak w każdym mieście, na którym organizowane są różne eventy itp, koncerty, spoty itd, itp. Jestem kierowcą międzynarodowym, i WSZĘDZIE gdzie byłem, Niemcy, Polska, Szwecja, Norwegia, Francja, itp itd, w każdym mieście, w którym miałem możliwość spacerowania, były przepiękne RYNKI, a w Chorzowie?? niestety jest , ale pięknaPostkomunistyczna Betonowa konstrukcja zwana ESTAKADĄ.

    OdpowiedzUsuń