poniedziałek, 4 maja 2015

Sprawa wymagająca czasu, zebrania informacji i przemyślenia...

Podczas ostatniej sesji Rady Miasta, przewodniczący klubu radnych PO kilkakrotnie użył pojęcia – koalicja, cała koalicja. Zainteresowało mnie to. Nie słyszałem wcześniej o fakcie zawiązania jakiejkolwiek koalicji w naszym mieście. Wielu innych radnych też. I tysiące mieszkańców.

W obecnej kadencji rady funkcjonują 4 kluby radnych, wymienione według ilości radnych – Platforma Obywatelska, Wspólny Chorzów, Prawo i Sprawiedliwość i Ruch Autonomii Śląska. I to tylko o nich mogła być mowa.

Z ciekawości na usłyszane słowa, zwróciłem się do przewodniczącego klubu PO z pytaniem, jaki jest skład ugrupowań, które są w koalicji. Myślę, że także wielu innych radnych, słuchając przewodniczącego radnych PO, byłoby skłonne zadać te pytanie.

Po chwili mojego zaciekawienia nastąpiła chwili uśmiechu. Dowiedziałem się, że odpowiedź otrzymam w późniejszym terminie na piśmie. Cóż, widocznie zadane pytanie było z rodzaju tych trudnych, wymagających czasu, zebrania informacji, przemyślenia. A wydawałoby się, że wobec tak głoszonych deklaracji i przekonań, jest z rodzaju tych najprostszych. 

A ile potrzeba czasu na odpowiedź? Pewnie aż nieobecny na sesji prezydent miasta wróci z urlopu. Ale kiedy to będzie, to tego już nie wiem. I nie pytam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz