niedziela, 27 września 2015

Interpelacje sesyjne

Podczas trwania 13. sesji Rady Miasta, która odbyła się w ostatni czwartek, w odpowiednim punkcie złożyłem do prezydenta miasta kolejne 2 ustne interpelacje. 

W pierwszej, zwróciłem uwagę na brak oznaczenia zjazdu z autostrady A4 w ul. Kollmana, czyli w tzw. mała obwodnicę Chorzowa Batorego. Odpowiednie oznakowanie poprawiłoby oczywiście komunikację na trasie. Prezydent miasta poinformował, że miasto prowadzi już w tej sprawie działania z GDDiA, jako zarządcą autostrady A4. W najbliższym czasie pojawi się takie oznakowanie.

W drugiej interpelacji, zaapelowałem, aby miejskie służby zwróciły szczególną uwagę na gałęzie drzew, które zasłaniają miejskie latarnie przy niektórych ulicach, powodując, że miejsca te są wieczorami niebezpieczne. Szczególnie po sezonie letnim, w okresie wczesnojesiennym, gdy zieleń miejska jest w stanie mocno rozwiniętym, jest to realny problem. Poprosiłem o szybką przycinkę gałęzi tych drzew, gdzie ten problem występuje. Jako przykład podałem ul. Sportową. Prezydent poinformował, że zostaną podjęte odpowiednie działania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz