poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Interpelacja w sprawie badania słuchu dzieci w szkołach podstawowych.

Moja interpelacja wynika z informacji, jakie uzyskałem na temat testów słuchu wśród uczniów w szkołach w innych miastach. Wyniki są niepokojące. U 30% badanych dzieci stwierdzono niedosłuch. Biorąc to pod uwagę, uprzejmie proszę o informacje: 

1. Czy w naszych szkołach podstawowych prowadzone są badania słuchu wśród uczniów? 
2. Jeśli tak, to jakimi metodami? 
3. Ilu uczniów, z podziałem na grupy wiekowe, przebadano w roku szkolnym 2016/2017? 
4. W których szkołach przeprowadzono badania? 
5. Jakie były wyniki tych badań? 

Z poważaniem 

Grzegorz Krzak 
radny


Odpowiedź

1 komentarz:

  1. Ja o problemie niedosłuchu u dzieci dowiedziałem się dopiero na wizycie kontrolnej w http://medicusexpert.pl/. Całe szczęście, że są lekarze, którzy zwracają uwagę na takie istotne kwestie. Mój syn przeszedł szereg badań i czekamy na decyzję w sprawie implantu.

    OdpowiedzUsuń