wtorek, 26 grudnia 2017

Czas podsumowań: 67 w tym roku, 410 ogółem

Koniec roku to zawsze okazja do podsumowania czasu minionego, tego co było, co już za nami. Bardzo się cieszę, że przez kolejny, szósty już rok, mogłem prowadzić swojego bloga, na którym informowałem o bieżących, ważnych sprawach dla Chorzowa i jego mieszkańców, najczęściej także je komentując i oceniając. Bo taka też powinna być formuła tradycyjnego bloga. Na blogu przedstawiałem też działania, które podejmowałem jako radny .

Na prowadzenie bloga zdecydowałem się w czerwcu 2012 roku. Od tego czasu zamieściłem 410 wpisów, 67 w kończącym się roku. Przytoczone liczby stanowią dla mnie dużą satysfakcję.

Serdecznie zapraszam do dalszej lektury mojego bloga w Nowym Roku 2018. Dziękuję za dotychczasowe odwiedziny, pozytywne komentarze, jak i krytyczne uwagi.

Grzegorz Krzak
radny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz