poniedziałek, 24 listopada 2014

Po wyborach...

Dziękuję wszystkim kandydatom na prezydenta za wyborczą rywalizację. Panu Andrzejowi Kotali i Platformie Obywatelskiej gratuluję zwycięstwa. Każdemu wybranemu radnego gratuluję zdobycia mandatu. Wszystkim życzę owocnej pracy ukierunkowanej na służbę mieszkańcom.

Rozstrzygnięcie wyborów prezydenckich już w 1. turze jest dla mnie sporym zaskoczeniem. Większość głosujących chorzowian dobrze oceniła ostatnie 4 lata i rządy obecnego prezydenta.

Z mojego osobistego wyniku (8%) nie mogę być niestety zadowolony. Nie ukrywam, że liczyłem na większe poparcie, szczególnie, że podczas kampanii skupiłem się wyłącznie na kontakcie bezpośrednim z mieszkańcami. W Chorzowie, jak w wielu innych śląskich miastach, zaistniała sytuacja, że wynik Prawa i Sprawiedliwości do rady miasta był o wiele lepszy niż kandydata na prezydenta. Dziękuję wszystkim chorzowianom, a jest ich dokładnie 2769, którzy oddali na mnie głos w wyborach na prezydenta.

Wyborczy wynik Prawa i Sprawiedliwości do chorzowskiej rady miasta (19%) jest wyraźnie lepszy niż 4 lata temu. To cieszy, choć nie ukrywamy, oczekiwaliśmy przekroczenia progu 20% poparcia. W stosunku do ostatniej kadencji, mamy 1 mandat więcej (4 mandaty). Żałujemy kilkudziesięciu głosów, których zabrakło nam w niektórych okręgach, aby zdobyć łącznie 6, a może nawet 7 mandatów. Byliśmy bardzo blisko tego wyniku.

Jako wybrani radni, obiecujemy naszym wyborcom i wszystkim mieszkańcom sumienną pracę w nowej kadencji samorządu dla dobra Chorzowa i chorzowian.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz