wtorek, 21 października 2014

Kandyduję na prezydenta Chorzowa

W zbliżających się wyborach samorządowych będę kandydatem Prawa i Sprawiedliwości na urząd Prezydenta Chorzowa. To dla mnie zaszczyt, duża satysfakcja i  odpowiedzialność.

W tych wyborach Prawo i Sprawiedliwość proponuje mieszkańcom Chorzowa młodego kandydata na prezydenta. Mam 32 lata. Reprezentuję młode pokolenie chorzowian. 

Wraz z przyszłymi naszymi radnymi chcę zapewnić harmonijny rozwój wszystkich dzielnic Chorzowa. Zamierzamy kontynuować rozpoczęte inwestycje i zrealizować wszystkie te, które są niezbednę dla owocnej przyszłosci naszego miasta. Chcemy stawiać na rozwój mieszkalnictwa i wspieranie przedsiębiorczości, wykorzystać potencjał Śląskiego Międzyuczelnianego Centrum Edukacji i Badań Interdyscyplinarnych oraz wpisać wybrane tereny inwestycyjne do specjalnej strefy ekonomicznej. To duża szansa dla naszego lokalnego rynku pracy. 

Moja prezydentura oparta będzie na szerokiej współpracy z wszystkimi organizacjami społecznymi i różnymi środowiskami. Będę prowadził otwarty dialog z mieszkańcami. Oczywiście ze względu na mój wiek, szczególnie bliskie są mi problemy i oczekiwania młodych chorzowian. Jako prezydent, w swoich działaniach zamierzam poświęcic im sporo uwagi. W życiu publicznym stale przyświeca mi i kandydatom Prawa i Sprawiedliwości zasada, że samorząd to my, wszyscy mieszkańcy. Tą maksyma kierujemy się dziś, ta maksymą będziemy się kierować w każdym kolejnym dniu. Nawiązując do ogólnopolskiego hasła Prawa i Sprawiedliwości - Słuchać Polaków, zmieniać Polskę - my tu, w naszym mieście, chcemy słuchac mieszkańców, zmieniać Chorzów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz