sobota, 8 czerwca 2019

Interpelacja w sprawie nagłego i dużego spadku liczby osób zameldowanych i uprawnionych do głosowania w Chorzowie według danych zamieszczonych na stronach PKW

Szanowny Panie Prezydencie

Ciekawe informacje można znaleźć na stronach Państwowej Komisji Wyborczej dotyczące miasta Chorzów. W przeprowadzonych 26 maja wyborach do Parlamentu Europejskiego uprawnionych do głosowania było 80 196 mieszkańców Chorzowa. Uprawnionych, czyli pełnoletnich i zameldowanych w Chorzowie. Jedynie pół roku wcześniej, w czasie październikowych wyborów samorządowych tych osób było 81 474. Różnica aż 1 278 osób. O tyle osób więcej wymeldowało się z Chorzowa, niż zameldowało się w nim. To bardzo dużo i to powinno nas niepokoić. Oczywiście realna liczba mieszkańców nie musi odpowiadać liczbie osób zameldowanych, gdyż są osoby, które mieszkają w Chorzowie, a posiadają meldunek w innym mieście, ale też te prawo działa w drugą stronę - osoby zameldowane w Chorzowie na stałe przebywają poza nim. Można przyjąć, że te dwie wielkości bilansują się. W mojej ocenie, powody tak dużego spadku w tak krótkim czasie liczby osób zameldowanych mogą być trzy:

1. Faktycznie wystąpił w krótkim czasie duży spadek liczby mieszkańców Chorzowa.

2. Wyjątkowo duża grupa chorzowian pobrała zaświadczenia o możliwości zagłosowania w wyborach do PE poza Chorzowem. W całym kraju takich zaświadczeń wydano ok. 120 tys. Z wyliczenia zwykłej proporcji wynika, że ilość takich zaświadczeń wydanych w naszym mieście powinna wynieść ok. 300.

3. Przed wyborami samorządowymi w 2018 roku nastąpił nienaturalny wzrost ilości zameldowań na krótki czas, których celem było wyłącznie oddanie głosu w wyborach samorządowych.

Osobiście nie dostrzegam innych możliwych przyczyn powstania opisywanej sytuacji.

W związku z powyższym, uprzejmie proszę Pana Prezydenta o ustosunkowanie się do przedstawionej sprawy i po uzyskaniu szerszych informacji, np. z odpowiedniego Wydziału, o wskazanie faktycznej przyczyny tak dużego spadku liczby zameldowanych osób w Chorzowie w omawianym okresie.

Z poważaniem

Grzegorz Krzak
Radny Miasta Chorzów


Odpowiedź

3 komentarze:

  1. Moim zdaniem głosować w wyborach samorządowych powinni mieć prawo tylko Ci ,którzy w danej Gminie mieszkają na stałe przynajmniej od 3 albo 5 lat , i że na stałe można być zameldowanym tylko w 1 Gminie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć, nazywam się Darci Lyne, jestem z New Jersey, USA. Przeczytałem post-komentarz online dziennikarza z Los Angeles, który ujawnia, jak trwale wyleczył słabą erekcję i szybki wytrysk 2 miesiące po tym, jak żona go opuściła, a także powiedział, że dr NOSA wraca po byłej żonie po 2 latach rozłąki. Skontaktowałem się z tym samym doktorem NOSA z powodu moich wyzwań w życiu, mam te Potężne Intencje, że rzeczy będą działać dla mnie, wierzyłem w świadectwa, które dowodzą prawdziwego życia. Uświadomiłem sobie, że dobrze byłoby tutaj się podzielić, ponieważ wiem, że to również zainspiruje innych. Miałem tyle szczęścia, że ​​natknąłem się na CZARNE MAGICZNE SPELLS
     Osobisty kontakt osobisty
     -Email-blackmagicsolutions95@gmail.com
    Nie jestem pewien, czy mógłbym to zrobić bez niego. Poddałbym się i uwierzył, że mój mąż spotykał się z kimś innym i powiedział, że skończyliśmy. Po tym, jak Dr.NOSA rzucił magiczne zaklęcie miłości, mój mąż dzwoni do mnie na komórkę i wraca do domu. Dziękuję bardzo za powrót mojego męża do domu po 3 latach rozłąki. Jesteśmy wiecznie zadłużeni. dzisiaj świadczę z radością i szczęściem światu ... także możesz
    WhatsApp z nim-- +2349083639501
    * Miłośnik Love Spells Win-Back Ex
    * Magiczne zaklęcie sukcesu i promocji
    * Szczęśliwego uroku - BUSINESS STAR
    * oddziały - HAK OCHRONNY
    * rozdzielczość klątwy
    * Rozwiązanie problemu rozwodu?
    * rozwiązanie choroby i chorób ciała
    * Jeśli chcesz zaklęcia miłosnego dla nowego kochanka?
    * duchowe oczyszczenie
    * Magia płodności - OWOCE KOBIET
    * dekretująca magia, SPELL LOTTERY i WIN-GAMES SPELL

    OdpowiedzUsuń
  3. Tuba Chorzowa to najlepszy serwis informacyjny o doniesieniach z Chorzowa i okolic www.tubachorzowa.pl. Warto regularnie tam zajrzeć, by być na bieżąco.

    OdpowiedzUsuń