niedziela, 9 czerwca 2019

Klasyka konkursu. 4 mln dla Ruchu

W piątek komisja konkursowa w Urzędzie Miasta Chorzów otworzyła koperty z ofertami w konkursie na promocję miasta przez sport na kwotę 4 mln zł. Jako, że specyfikacja konkursu przewiduje promocję podczas rozgrywek co najmniej 3. ligi piłki nożnej, ofertę złożył jedynie Ruch Chorzów, gdyż wyłącznie on wpisywał się w warunki konkursowe. Astrahując już od zasadności samego konkursu i wskazanej kwoty, warto podkreślić, że jednostka publiczna, jaką jest gmina, w celu rozdziału środków publicznych nie powinna organizować takich konkursów, według założeń których wyłacznie jeden podmiot może złożyć ofertę, gdyż spełnia wskazane wymagania. Jest to ewidentne faworyzowanie konkursowe, wykluczanie wszystkich pozostałych, wypaczanie idei konkursu, nie mające nic wspólnego z odpowiednim traktowaniem środków publicznych.

1 komentarz:

  1. Cześć, nazywam się Darci Lyne, jestem z New Jersey, USA. Przeczytałem post-komentarz online dziennikarza z Los Angeles, który ujawnia, jak trwale wyleczył słabą erekcję i szybki wytrysk 2 miesiące po tym, jak żona go opuściła, a także powiedział, że dr NOSA wraca po byłej żonie po 2 latach rozłąki. Skontaktowałem się z tym samym doktorem NOSA z powodu moich wyzwań w życiu, mam te Potężne Intencje, że rzeczy będą działać dla mnie, wierzyłem w świadectwa, które dowodzą prawdziwego życia. Uświadomiłem sobie, że dobrze byłoby tutaj się podzielić, ponieważ wiem, że to również zainspiruje innych. Miałem tyle szczęścia, że ​​natknąłem się na CZARNE MAGICZNE SPELLS
     Osobisty kontakt osobisty
     -Email-blackmagicsolutions95@gmail.com
    Nie jestem pewien, czy mógłbym to zrobić bez niego. Poddałbym się i uwierzył, że mój mąż spotykał się z kimś innym i powiedział, że skończyliśmy. Po tym, jak Dr.NOSA rzucił magiczne zaklęcie miłości, mój mąż dzwoni do mnie na komórkę i wraca do domu. Dziękuję bardzo za powrót mojego męża do domu po 3 latach rozłąki. Jesteśmy wiecznie zadłużeni. dzisiaj świadczę z radością i szczęściem światu ... także możesz
    WhatsApp z nim-- +2349083639501
    * Miłośnik Love Spells Win-Back Ex
    * Magiczne zaklęcie sukcesu i promocji
    * Szczęśliwego uroku - BUSINESS STAR
    * oddziały - HAK OCHRONNY
    * rozdzielczość klątwy
    * Rozwiązanie problemu rozwodu?
    * rozwiązanie choroby i chorób ciała
    * Jeśli chcesz zaklęcia miłosnego dla nowego kochanka?
    * duchowe oczyszczenie
    * Magia płodności - OWOCE KOBIET
    * dekretująca magia, SPELL LOTTERY i WIN-GAMES SPELL

    OdpowiedzUsuń