czwartek, 13 czerwca 2019

Interpelacja w sprawie realizacji zadania - wodny plac zabaw przy ul. Floriańskiej

Szanowny Panie Prezydencie 


We wrześniu 2017 roku na łamach biuletynu "Twój Chorzów" informował Pan o planach wybudowania wodnego placu zabaw przy ul. Floriańskiej. Padła wtedy deklaracja, że plac zabaw zostanie oddany do użytku latem 2018 roku. 

W związku z powyższym, uprzejmie proszę o odpowiedź na pytania: 

1. Na jakim etapie jest realizacja w/w zadania i kiedy mieszkańcy mogą spodziewać się oddania do użytku tego placu zabaw? 
2. Z jakich powodów nastąpiło tak duże opóźnienie w realizacji inwestycji? 

Z poważaniem 

Grzegorz Krzak 
Radny Miasta Chorzów

Odpowiedź

2 komentarze:

  1. Skandalem jest ,że w Chorzowie nie ma basenu odkrytego na lato to wyklucza Chorzów z grona miast europejskich, rozwiniętych ,dobrze zarządzanych ,basen odkryty letni pełni bowiem funkcje sportowe,zdrowotne ale i społeczne ,towarzyskie,poznawcze,integracyjne

    OdpowiedzUsuń
  2. NAJLEPSZA MIŁOŚĆ ONLINE SPELL CASTER, ABY UZYSKAĆ ​​SWÓJ EX LOVER, MĘŻCZYZNA, ŻONA, DZIEWCZYNA LUB POWRÓT CHŁOPA. DODAJ GÓRĘ NA WHATSAPP: +2349083639501
    Cześć wszystkim Jestem Darcy lyne i jestem tutaj, aby podzielić się wspaniałą pracą, którą dr Nosa dla mnie zrobił. Po 5 latach małżeństwa z moim mężem z dwójką dzieci, mój mąż zaczął zachowywać się dziwnie i wychodzić z innymi kobietami i okazywał mi zimną miłość, kilkakrotnie groził, że się ze mną rozwiedzie, jeśli ośmielę się go zapytać o jego romans z innymi kobietami, ja był całkowicie zdruzgotany i zdezorientowany, dopóki mój stary przyjaciel nie powiedział mi o rzucającym zaklęcie w Internecie o nazwie Dr..nosakhare, który pomaga ludziom w związku i problemie małżeństwa przez moc zaklęć miłosnych, początkowo wątpiłem, czy coś takiego istnieje, ale postanowiłem spróbować, kiedy się z nim skontaktuję, pomógł mi rzucić zaklęcie miłosne iw ciągu 48 godzin mój mąż wrócił do mnie i zaczął przepraszać, teraz przestał wychodzić z innymi kobietami i jego ze mną na dobre i prawdziwe . Skontaktuj się z tym świetnym zaklinaczem zaklęć miłosnych, aby rozwiązać swój związek lub problem małżeństwa
    -Email-blackmagicsolutions95@gmail.com
     lub Zadzwoń lub WhatsApp: +2349083639501
    Skontaktuj się z nim, aby uzyskać następujące informacje:
    (1) Jeśli chcesz odzyskać swojego byłego współmałżonka.
    (2) Chcesz zostać awansowany w swoim biurze.
    (3) Chcesz, żeby kobiety / mężczyźni biegali za tobą.
    (4) Jeśli chcesz mieć dziecko.
    (5) Chcesz być chroniony duchowo.
    (6) Pomóż wyprowadzić ludzi z więzienia
    (7) Loteria powe

    OdpowiedzUsuń